Реєстрація місця проживання

Документи, які подаються для реєстрації місця проживання

  1. Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає:
  2. Заява про реєстрацію місця проживання 
  3. Заява про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини   
  4. Заява про реєстрацію місця перебування  
  5. Документ до якого вносяться відомості про місце проживання/перебування (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні);
  6. Свідоцтво про народження (для осіб, що не досягли 16-річного віку)
  7. Квитанцію про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу);
  8. Документи, що підтверджують:
  9. - право на проживання в житлі — ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи.
  10. У разі ВІДСУТНОСТІ зазначених документів реєстрація особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім’ї на реєстрацію місця проживання (ЗАЗНАЧЕНІ ДОКУМЕНТИ АБО ЗГОДА НЕ ВИМАГАЮТЬСЯ ПРИ РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ НЕПОВНОЛІТНІХ ЗА АДРЕСОЮ РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ БАТЬКІВ/ОДНОГО З БАТЬКІВ АБО ЗАКОННОГО ПРЕДСТАВНИКА/ПРЕДСТАВНИКІВ);
  11. - право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи — ДОВІДКА про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи, КОПІЯ ПОСВІДЧЕННЯ про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Мінсоцполітики (ДЛЯ ОСІБ, ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ НА ОБЛІКУ У ЦИХ УСТАНОВАХ АБО ЗАКЛАДАХ);
  12. - проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації — ДОВІДКА про проходження служби у військовій частині, видана командиром військової частини (ДЛЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ, КРІМ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ СТРОКОВОЇ СЛУЖБИ);
  13. Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
  14. Заяву про зняття особи з реєстрації місця проживання (У РАЗІ ЗДІЙСНЕННЯ РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ З ОДНОЧАСНИМ ЗНЯТТЯМ З РЕЄСТРАЦІЇ ПОПЕРЕДНЬОГО МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ).
  15. Примітка:У разі подання заяви представником особи додатково подаються:
  16. - документ, що посвідчує особу представника;
  17. -документ, що підтверджує повноваження особи, як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини — батьками (усиновлювачами);
  18. Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.
  19. У разі реєстрації місця проживання БАТЬКІВ ЗА РІЗНИМИ АДРЕСАМИ місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, РЕЄСТРУЄТЬСЯ РАЗОМ З ОДНИМ ІЗ БАТЬКІВ ЗА ПИСЬМОВОЮ ЗГОДОЮ ДРУГОГО З БАТЬКІВ У ПРИСУТНОСТІ ОСОБИ, ЯКА ПРИЙМАЄ ЗАЯВУ, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування)

Мені подобається

Друк