Про затвердження розпоряджень виданих в міжсесійний період

0aTruzub

ІВАНИЧІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ІВАНИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

СЬОМЕ СКЛИКАННЯ

РІШЕННЯ

від «16» лютого 2018 року                               смт. Іваничі                         № 24/8

Про затвердження розпоряджень

виданих в міжсесійний період

Відповідно до частини 20 п. 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Іваничівська селищна рада

в и р і ш и л а :

  1. Затвердити розпорядження видані в міжсесійний період згідно списку (додається).

Селищний голова                                                                                        Ф.В.Войтюк

Додаток

до рішення селищної ради

від «16» лютого 2018 року № 24/8

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

видані Іваничівським селищним головою в міжсесійний період

  1. № 160-р від 17.11.2017 року «Про проведення засідань постійних комісій Іваничівської селищної ради»;
  2. № 161-р від 23.11.2017 року «Про надання допомоги на лікування»;
  3. № 162-р від 23.11.2017 року «Про надання допомоги на лікування»;
  4. № 163-р від 23.11.2017 року «Про спрямування коштів по програмі «Розвитку фізичної культури і спорту Іваничівської селищної ради на 2017-2018 роки»;
  5. № 164-р від 23.11.2017 року «Про внесення змін до розпису бюджету»;
  6. № 165-р від 28.11.2017 року «Про внесення змін до показників Соснинського сільського бюджету на 2017 рік»;
  7. № 166-р від 28.11.2017 року «Про внесення змін до кошторису на 2017 рік»;
  8. № 167-р від 29.11.2017 року «Про скликання сесії Іваничівської селищної ради»;
  9. № 168-р від 29.11.2017 року «Про скликання сесії Іваничівської селищної ради»;
  10. № 168а-р від 30.11.2017 року «Про списання пального використаного ГФ «Варта»;
  11. № 169-р від 01.12.2017 року «Про проведення засідань постійних комісій Іваничівської селищної ради»;
  12. № 170-р від 01.12.2017 року «Про надання допомоги на лікування»;
  13. № 171-р від 04.12.2017 року «Про виділення коштів на закупівлю квітів»;
  14. № 172-р від 08.12.2017 року «Про внесення змін до розпису призначень селищного бюджету на 2017 рік»;
  15. № 173-р від 12.12.2017 року «Про надання допомоги на лікування»;
  16. № 174-р від 12.12.2017 року «Про надання допомоги на лікування»;
  17. № 175-р від 12.12.2017 року «Про спрямування коштів по програмі «Розвитку фізичної культури і спорту Іваничівської селищної ради на 2017-2018 роки»;
  18. № 176-р від 15.12.2017 року «Про зміни до розпису призначень бюджету на 2017 рік»;
  19. № 177-р від 15.12.2017 року «Про спрямування коштів по програмі «Розвитку фізичної культури і спорту Іваничівської селищної ради на 2017-2018 роки»;
  20. № 178-р від 15.12.2017 року «Про надання допомоги сім’ям, які опинилися в складних життєвих обставинах»;
  21. № 179-р від 15.12.2017 року «Про внесення змін до показників селищного бюджету на 2017 рік»;
  22. № 180-р від 18.12.2017 року «Про виділення коштів на закупівлю подарунків»;
  23. № 181-р від 18.12.2017 року «Про виділення коштів на закупівлю подарунків»;
  24. № 182-р від 18.12.2017 року «Про виділення коштів на закупівлю подарунків»;
  25. № 183-р від 19.12.2017 року «Про надання допомоги на лікування»;
  26. № 184-р від 19.12.2017 року «Про надання допомоги на лікування»;
  27. № 185-р від 19.12.2017 року «Про надання допомоги на лікування»;
  28. № 186-р від 19.12.2017 року «Про спрямування коштів по програмі «Розвитку фізичної культури і спорту Іваничівської селищної ради на 2017-2018 роки»;
  29. № 187-р від 19.12.2017 року «Про спрямування коштів по програмі «Розвитку фізичної культури і спорту Іваничівської селищної ради на 2017-2018 роки»;
  30. № 188-р від 19.12.2017 року «Про спрямування коштів по програмі «Розвитку фізичної культури і спорту Іваничівської селищної ради на 2017-2018 роки»;
  31. № 189-р від 19.12.2017 року «Про виділення коштів на закупівлю подарунків»;
  32. № 190-р від 21.12.2017 року «Про виділення коштів на закупівлю подарунків»;
  33. № 191-р від 21.12.2017 року «Про виділення коштів на придбання пального»;
  34. № 192-р від 22.12.2017 року «Про внесення змін до кошторису»;
  35. № 1-р від 02.01.2018 року «Про надання допомоги сім’ям, які опинилися в складних життєвих обставинах»;
  36. № 2-р від 04.01.2018 року «Про надання допомоги на лікування»;
  37. № 3-р від 04.01.2018 року «Про передачу вузлів обліку електричної енергії на баланс Іваничівського ВУЖКГ»;
  38. № 4-р від 09.01.2018 року «Про надання допомоги на лікування»;
  39. № 5-р від 09.01.2018 року «Про надання одноразової допомоги контрактникам»;
  40. № 6-р від 09.01.2018 року «Про надання допомоги на лікування»;
  41. № 7-р від 10.01.2018 року «Про надання допомоги на лікування»;
  42. № 8-р від 15.01.2018 року «Про скликання сесії Іваничівської селищної ради»;
  43. № 9-р від 15.01.2018 року «Про проведення засідань постійних комісій Іваничівської селищної ради»;
  44. № 10-р від 16.01.2018 року «Про надання одноразової допомоги контрактникам»;
  45. № 11-р від 17.01.2018 року «Про надання допомоги на лікування»;
  46. № 12-р від 17.01.2018 року «Про надання допомоги на поховання»;
  47. № 13-р від 22.01.2018 року «Про надання допомоги на лікування»;
  48. № 14-р від 22.01.2018 року «Про надання допомоги на лікування»;
  49. № 15-р від 22.01.2018 року «Про надання допомоги на поховання»;
  50. № 16-р від 22.01.2018 року «Про виділення коштів на закупівлю квітів»;
  51. № 17-р від 25.01.2018 року «Про скликання сесії Іваничівської селищної ради»;
  52. № 18-р від 29.01.2018 року «Про надання одноразової допомоги контрактникам»;
  53. № 19-р від 29.01.2018 року «Про надання допомоги на лікування»;
  54. № 20-р від 29.01.2018 року «Про виділення коштів на закупівлю квітів»;
  55. № 21-р від 01.02.2018 року «Про попередню оплату за активну електроенергію»;
  56. № 22-р від 01.02.2018 року «Про надання допомоги на лікування»;
  57. № 23-р від 01.02.2018 року «Про надання допомоги на лікування»;
  58. № 24-р від 05.02.2018 року «Про проведення засідань постійних комісій Іваничівської селищної ради»;
  59. № 25-р від 09.02.2018 року «Про попередню оплату за розподіл та природний газ»;
  60. № 26-р від 09.02.2018 року «Про виділення коштів до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав»;
  61. № 27-р від 09.02.2018 року «Про надання допомоги на лікування»;
  62. № 28-р від 09.02.2018 року «Про надання одноразової допомоги контрактникам»;
  63. № 75-ос від 16.11.2017 року «Про звільнення секретаря селищної ради»;
  64. № 76-ос від 16.11.2017 року «Про звільнення селищного голови»;
  65. № 77-ос від 16.11.2017 року «Про звільнення заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів»;
  66. № 78-ос від 17.11.2017 року «Про звільнення секретаря керівника»;
  67. № 79-ос від 17.11.2017 року «Про обрання секретаря селищної ради»;
  68. № 80-ос від 17.11.2017 року «Про обрання селищного голови»;
  69. № 81-ос від 17.11.2017 року «Про затвердження заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів»;
  70. № 82-ос від 17.11.2017 року «Про покладання обов’язків старости у селах Соснина, Менчичі»;
  71. № 83-ос від 17.11.2017 року «Про покладання обов’язків старости у селах Мишів, Древині, Іванівка, Лугове»;
  72. № 84-ос від 17.11.2017 року «Про прийняття на роботу»;
  73. № 85-ос від 17.11.2017 року «Про прийняття на роботу»;
  74. № 86-ос від 17.11.2017 року «Про встановлення надбавки за високі досягнення у праці»;
  75. № 87-ос від 17.11.2017 року «Про переведення на іншу посаду»;
  76. № 88-ос від 17.11.2017 року «Про прийняття на роботу»;
  77. № 88а-ос від 17.11.2017 року «Про затвердження змін до штатного розпису»;
  78. № 89-ос від 17.11.2017 року «Про зміну назви посад»;
  79. № 90-ос від 17.11.2017 року «Про ліміти використання пального та мастильних матеріалів»;
  80. № 91-ос від 17.11.2017 року «Про встановлення надбавки за вислугу років»;
  81. № 92-ос від 17.11.2017 року «Про встановлення надбавки за високі досягнення у праці»;
  82. № 93-ос від 17.11.2017 року «Про покладання обов’язків із вчинення нотаріальних дій, проведення державної реєстрації актів цивільного стану та обов’язків з ведення реєстрації місця проживання»;
  83. № 94-ос від 17.11.2017 року «Про покладання обов’язків із вчинення нотаріальних дій, проведення державної реєстрації актів цивільного стану та обов’язків з ведення реєстрації місця проживання»;
  84. № 95-ос від 17.11.2017 року «Про виготовлення номерних печаток для довідок та штампів для реєстрації місця проживання»;
  85. № 96-ос від 21.11.2017 року «Про надання права першого та другого підписів»;
  86. № 97-ос від 21.11.2017 року «Про надання права першого та другого підписів»;
  87. № 98-ос від 21.11.2017 року «Про надання права першого та другого підписів»;
  88. № 99-ос від 21.11.2017 року «Про надання права першого та другого підписів»;
  89. № 100-ос від 22.11.2017 року «Про затвердження Порядку проведення конкурсу та Порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Іваничівської селищної ради»;
  90. № 101-ос від 22.11.2017 року «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування»;
  91. № 102-ос від 24.11.2017 року «Про преміювання працівників апарату селищної ради»;
  92. № 103-ос від 24.11.2017 року «Про преміювання працівників апарату Мишівської сільської ради»;
  93. № 104-ос від 24.11.2017 року «Про преміювання працівників апарату Соснинської сільської ради»;
  94. № 105-ос від 24.11.2017 року «Про попередження працівників Мишівської сільської ради про наступне вивільнення та про зміну істотних умов праці»;
  95. № 106-ос від 24.11.2017 року «Про попередження працівників Соснинської сільської ради про наступне вивільнення та про зміну істотних умов праці»;
  96. № 107-ос від 30.11.2017 року «Про звільнення шофера пожежного автомобіля Соснинської сільської ради»;
  97. № 108-ос від 04.12.2017 року «Про прийняття на роботу»;
  98. № 109-ос від 06.12.2017 року «Про прийняття на громадські роботи»;
  99. № 110-ос від 06.12.2017 року «Про прийняття на громадські роботи»;
  100. № 111-ос від 06.12.2017 року «Про преміювання працівників апарату селищної ради»;
  101. № 112-ос від 06.12.2017 року «Про преміювання працівників апарату Мишівської сільської ради»;
  102. № 113-ос від 18.12.2017 року «Про преміювання працівників апарату селищної ради»;
  103. № 114а-ос від 18.12.2017 року «Про створення комісії з приймання майна, активів та зобов’язань Мишівської та Соснинської сільських рад»;
  104. № 114-ос від 20.12.2017 року «Про преміювання працівників апарату Мишівської сільської ради»;
  105. № 115-ос від 20.12.2017 року «Про преміювання працівників апарату Соснинської сільської ради»;
  106. № 116-ос від 20.12.2017року «Про преміювання працівників апарату Соснинської сільської ради до Дня місцевого самоврядування»;
  107. № 117-ос від 20.12.2017 року «Про надання премії завідувачу ДНЗ «Калинонька»;
  108. № 118-ос від 21.12.2017 року «Про прийняття на громадські роботи»;
  109. № 119-ос від 21.12.2017 року «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування»;
  110. № 120-ос від 27.12.2017 року «Про переведення на іншу посаду»;
  111. № 121-ос від 27.12.2017 року «Про переведення працівників»;
  112. № 122-ос від 27.12.2017 року «Про переведення працівників»;
  113. № 123-ос від 27.12.2017 року «Про переведення працівників»;
  114. № 124-ос від 27.12.2017 року «Про переведення працівників»;
  115. № 125-ос від 27.12.2017 року «Про переведення працівників»;
  116. № 126-ос від 27.12.2017 року «Про переведення працівників»;
  117. № 127-ос від 27.12.2017 року «Про переведення працівників»;
  118. № 128-ос від 27.12.2017 року «Про переведення працівників»;
  119. № 129-ос від 27.12.2017 року «Про переведення працівників»;
  120. № 130-ос від 27.12.2017 року «Про переведення працівників»;
  121. № 131-ос від 27.12.2017 року «Про затвердження заступника селищного голови з гуманітарних питань»;
  122. № 132-ос від 27.12.2017 року «Про затвердження інструкції з підготовки бюджетних запитів»;
  123. № 133-ос від 27.12.2017 року «Про затвердження інструкції про складання і виконання розпису селищного бюджету»;
  124. № 133а-ос від 29.12.2017 року «Про затвердження штатного розпису працівників клубних установ»;
  125. № 134-ос від 29.12.2017 року «Про переведення працівників»;
  126. № 135-ос від 29.12.2017 року «Про переведення працівників»;
  127. № 136-ос від 29.12.2017 року «Про зняття обов’язків водія»;
  128. № 137-ос від 29.12.2017 року «Про комісію з проведення інвентаризації, списання та оприбуткування основних засобів, нематеріальних активів та матеріальних цінностей»;
  129. № 1-ос від 03.01.2018 року «Про встановлення надбавок за вислугу років»;
  130. № 2-ос від 03.01.2018 року «Про проведення спеціальної перевірки»;
  131. № 3-ос від 03.01.2018 року «Про встановлення надбавок за вислугу років»;
  132. № 4-ос від 03.01.2018 року «Про визначення кількості невикористаних днів щорічної відпустки»;
  133. № 5-ос від 03.01.2018 року «Про призначення відповідальних за ведення погосподарського обліку»;
  134. № 6-ос від 03.01.2018 року «Про визначення уповноважених осіб на прийом заяв та необхідних документів для призначення та виплати соціальних допомог»;
  135. № 7-ос від 03.01.2018 року «Про призначення відповідального за ведення військового обліку»;
  136. № 8-ос від 03.01.2018 року «Про внесення змін до штатного розпису»;
  137. № 9-ос від 12.01.2018 року «Про затвердження графі відпусток»;
  138. № 10-ос від 18.01.2018 року «Про зміну назви посад»;
  139. № 11-ос від 22.01.2018 року «Про прийняття на громадські роботи»;
  140. № 12-ос від 22.01.2018 року «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування»;
  141. № 13-ос від 22.01.2018 року «Про внесення змін до штатного розпису»;
  142. № 14-ос від 22.01.2018 року «Про встановлення надбавки за вислугу років»;
  143. № 15-ос від 25.01.2018 року «Про преміювання працівників селищної ради»;
  144. № 16-ос від 31.01.2018 року «Про призначення на посаду по переведенню»;
  145. № 17-ос від 01.02.2018 року «Про призначення на посаду начальника юридичного відділу»;
  146. № 18-ос від 01.02.2018 року «Про затвердження на посаду керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету»;
  147. № 19-ос від 05.02.2018 року «Про покладання обов’язків з ведення реєстрації місця проживання»;
  148. № 20-ос від 05.02.2018 року «Про призначення відповідального за ведення військового обліку та бронювання»;
  149. № 5-к від 29.11.2017 року «Про відрядження»;
  150. № 21-в від 29.11.2017 року «Про надання щорічної відпустки спеціалісту-землевпоряднику Тимощуку Ю.Є.»;
  151. № 22-в від 22.12.2017 року «Про продовження щорічної відпустки спеціалісту-землевпоряднику Тимощуку Ю.Є.»;
  152. № 1-в від 12.01.2018 року «Про надання відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами»;

Селищний голова                                                                                          Ф.В.Войтюк

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ

по проекту рішення Іваничівської селищної ради

від «16» лютого 2018 р. № 24/8

«Про затвердження розпоряджень виданих в міжсесійний період»

№ вибор-чого округу Прізвище, ім’я, по батькові депутата, селищного голови «За», «Проти», «Утримався», або «Відсутній»

1

Макаров Анатолій Леонтійович

За

2

Васага Лілія Олександрівна

За

3

Никонюк Людмила Іванівна

За

4

Павлюк Оксана Генадіївна

За

5

Тимощук Олег Миколайович

За

6

Мазурок Іван Олександрович

Відсутній

7

Мусій Дмитро Олександрович

За

8

Мороз Ігор Степанович

За

9

Сарабуна Володимир Олександрович

За

10

Палій Іван Богданович

За

11

Радзівіло Ірина Василівна

За

12

Тимощук Юрій Євгенович

За

13

Марценюк Віталій Віталійович

За

14

Макаринська Галина Зіновіївна

За

15

Крась Петро Леонтійович

За

16

Азаркевич Тетяна Олександрівна

За

17

Новосад Олег Миколайович

За

18

Когут Ярослав Миколайович

За

19

Макарук Микола Феоктистович

За

20

Лобаєвський Петро Павлович

За

21

Мазурок Наталія Євгеніївна

За

22

Петрицький Віталій Миколайович

За

23

Пасічник Ольга Віталіївна

За

24

Чипинюк Роман Вікторович

За

25

Наумук Алла Володимирівна

За

26

Козюк Олександр Павлович

За

Селищний голова Войтюк Федір Васильович За

Рішення: ПРИЙНЯТЕ

Результати голосування: «За» - 26, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

Відсутні – 1

Мені подобається

Друк